Veel gestelde vragen

Mijn Microsoft Surface scherm blijft zwart, ook als ik hem aansluit op het stroom.

De Microsoft Surface staat vast in de slaapstand, om dit op te lossen kun je de aan/uit-knop gedurende 20~30 seconden ingedrukt houden (tot je het Microsoft logo ziet), het systeem zal weer normaal opstarten. Wanneer dit geen oplossing biedt kun je contact opnemen met onze support afdeling.

Hoe kan ik gebruik maken van de Vialer WebPhone?

Zorg dat je bij voorkeur een headset aangesloten hebt op je systeem. Een losse microfoon en speakers werkt ook, maar dit kan er voor zorgen dat er een echo te horen is tijdens het gesprek. Log vervolgens in op https://webphone.vialer.nl/ met je VoIP-account. Na een korte introductie-wizard om audio-apparatuur in te stellen kun je gebruik maken van de webphone.

Contactpersonen en collega's zeggen dat ik vreemde e-mail berichten naar hen stuur.

Dit duidt er meestal op dat je account gegevens gelekt zijn; mogelijk door een Phishing-bericht of doordat hetzelfde wachtwoord op meerdere verschillende accounts gebruikt wordt. De eerste stap die je moet zetten, is het wijzigen van je e-mail wachtwoord om verdere verspreiding van vreemde berichten tegen te gaan. Vervolgens dien je contact op te nemen met onze support afdeling, zodat wij kunnen ondersteunen bij het achterhalen van de oorzaak en we kunnen voorkomen dat het opnieuw gebeurd.