Ondersteuning

Op al onze geleverde oplossingen bieden wij de gebruiker 24/7 ondersteuning. Tijdens kantoortijden zijn we direct bereikbaar via telefoon, e-mail en online ticketsysteem. Na kantoortijden is gebruik te maken van de storingsdienst.

Afhankelijk van de impact; of men hinder ondervind of helemaal niet gebruik kan maken van een dienst, dat men alleen of met meerdere hier hinder van hebben, wordt de oplossingstijd bepaald. We streven voor iedere situatie een oplossing binnen een werkdag te creëren, indien de situatie zo is, kan hier ook een workaround onder vallen.

De afhandeling van onze tickets gaat volgens een ISO9001 proces en ITIL V3 richtlijnen.

De ondersteuning tijdens kantoortijden wordt aangeboden als onderdeel van het IT Servicepack abonnement. Hiermee heeft de gebruiker recht tot onbeperkte ondersteuning van onze supportafdeling tegen een vast tarief per maand. Wij willen u daarmee de vrijheid geven sneller melding te doen indien er zich problemen voordoen in uw IT-infrastructuur zonder onverwachte extra supportkosten. Wij kunnen daardoor direct inspelen op eventuele nieuwe problemen, waarop wij vervolgens nog sneller kunnen handelen. Op die manier wordt u volledig ontzorgt van IT-problemen en zijn wij meer betrokken bij uw organisatie.

Wanneer de relatie (nog) niet beschikt over het IT Servicepack wordt deze dienst op nacalculatie uitgevoerd.

Contact

Grift - IT
Tiendweg 2D
2671 SB Naaldwijk
KvK 55443613

Microsoft Partner

Iso9001   ISO/IEC27001

Stel een Vraag