Coronavirus

Geachte relatie,

Wij nemen onze verantwoordelijkheid voor de veiligheid en het welzijn van onze medewerkers, partners en klanten zeer serieus. In het kader van de toenemende zorgen rondom het Coronavirus informeren wij u hierbij over de maatregelen die wij hebben genomen om ervoor te zorgen dat onze dienstverlening kan worden voortgezet.

Daartoe hebben wij besloten onze kantoor in Naaldwijk in ieder geval tot en met 6 april te sluiten. Onze medewerkers zijn gefaciliteerd om vanuit huis te werken, zodat de toegang tot de IT systemen, e-mail en telefonie gegarandeerd is. Wij zijn erop ingericht om dit op een veilige manier te doen en wij zijn tevens in staat om snel over te schakelen naar remote service.

Wij zullen zo goed als mogelijk onze werkzaamheden op afstand gaan verrichten. Voor onderhoud zullen wij niet op locatie komen. In ieder geval tot en met 6 april (update 14-12-2020; dit is verlengt tot/met 19 januari 2021). Dit houdt in dat wij u als klant kunnen blijven helpen met al uw vragen. Echter kan het voorkomen dat wij verminderd (telefonisch) bereikbaar zijn. Wij raden daarom aan om via e-mail uw vraag te stellen via support@grift-it.nl.


Verder volgen we voortdurend de ontwikkelingen en het advies van de overheid om het welzijn van onze medewerkers, partners en klanten te blijven waarborgen.

Mocht er als gevolg van deze uitzonderlijke gebeurtenissen toch vertraging in de doorlooptijden optreden, dan vragen wij daarvoor uw begrip.

Als u vragen heeft, kunt u uiteraard contact opnemen met ons opnemen via 0174-670 615 of per mail contact@grift-it.nl.

 

UPDATE:

15-12-2020: Nederland verkeerd in een tweede lock-down. Hierdoor veranderd onze werkwijze niet en volgen wij nog steeds het advies van het RIVM en het Ministerie op. Dat houd in dat onze medewerkers zoveel mogelijk vanuit huis werken en aangepaste werkplekken op kantoor zijn aan de orde. Dit kan gevolgen hebben op ons handelen. De volgende basisregels zijn aan onze medewerker meegegeven:

  • We werken zoveel mogelijk thuis en op afstand daar mogelijk
  • Een persoon per dag op kantoor aanwezig conform schema, uiteraard kunnen materialen en systemen wel opgehaald worden
  • Wanneer werkzaamheden niet op afstand mogelijk zijn en we op locatie moeten zijn, dragen we een mondkapje en wassen we onze handen voor en na bezoek klant met de desinfectie middelen
  • Probeer contact met toetsenborden van andere personen te vermeiden en/of gebruik handschoentjes die we beschikbaar hebben gesteld
  • Houd afstand! Zorg dat men niet in je nek staat te hijgen als je achter zijn/haar computer moet zitten. Dit is de meest eenvoudige maar tevens wel de belangrijke 'regel' ter voorkoming van besmetting (anderhalve meter afstand..).

 

17-08-2020: Wij hebben besloten het advies van het RIVM en het Ministerie op te volgen. Onze medewerkers werken zoveel mogelijk vanuit huis en aangepaste werkplekken op kantoor zijn aan de orde. Dit kan gevolgen hebben op ons handelen en werkwijze.

Ons kantoor zal tot en met 28 april 2020 conform de richtlijnen van het RIVM gesloten blijven, daarnaast blijven wij zoveel mogelijk werkzaamheden op afstand verrichten. Indien er een medewerker van Grift - IT genoodzaakt is om op locatie te komen vragen wij u afstand te bewaren, in ieder geval de verplichte 1,5 meter.

 

Wist je dat……

Er zelfs vanuit IJsland om dit moment ondersteund wordt door een Grift – IT medewerker! Hoe leuk is dat….

 

Hard onder de riem steken…

Daar wij onze eigen klanten een hart onder de riem wilde steken hebben wij bloemen, planten -en perkgoed afgenomen. Deze bloemen, planten- en perkgoed gaan wij doneren aan het verzorgend personeel van het Franciscus - Vlietland Ziekenhuis in Rotterdam. Zonder hen zouden we namelijk nergens zijn!

Wij hopen met deze actie het verzorgend personeel van het Franciscus - Vlietland Ziekenhuis wat op te fleuren in deze zware- en vooral moeilijke tijd.